facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Honda Civic 2.2 iCTDi SPORT vs. Honda Civic 1.8 VTEC SPORT

Splošne informacije, mnenja, izkušnje in podobno na temo Honda.

Moderator: Blue Angels

Honda Civic 2.2 iCTDi SPORT vs. Honda Civic 1.8 VTEC SPORT

OdgovorNapisal/-a pileluka » 20 dec 2009 16:09

Zivjo!

Zanima me kakšne so bistvene razlike med zgoraj omenjenima motorjema. Imam namrec "problem"...
Kupujem Hondo in sem dobil ponudbo za 2 hondi. Ena je diesel, druga bencin. Ker je cena pri obeh popolnoma enaka (diesel ima malenkost vec kilometrov) se ogrevam za diesel. Je pa res, da diesel honde se nisem peljal, a pri bencincu sem bil nad njo popolnoma navdusen.

Prosil bi vas, da mi poveste cimvec plusov, minusov oz. za katerega bi se vi odlocili, ce bi bili v podobni situaciji. Jaz sem bil 100 % za bencin, ampak zdaj...

Hvala za cimvec dobrih, slabih informacij.

Lepo se mejte!
Uporabniški avatar
pileluka
Uporabnik
 
Pridružen: 28 apr 2009 15:26

OdgovorNapisal/-a dvorjan » 20 dec 2009 16:22

Pelji se dizla, pa ti bo hitro jasno.

2.2 dizel bolje vlece, hitrejsi je ... Meni se je 1.8 Civic zdel skoraj nepremicnina v primerjavi z dizlom ... Je pa res, da bo dizel drazji za vzdrzevanje ...

Upam, da tvoji pogoji voznje ustrezajo dizlu - torej kake relacije ... Za do bliznje gostilne in trgovine si pa raje kupi bencinca.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!
Uporabniški avatar
dvorjan
Uporabnik
 
Pridružen: 08 avg 2009 16:54
Kraj: Polarna Primorska

OdgovorNapisal/-a tref » 20 dec 2009 17:18

Mene 1.8 ni prepričal. Avto moraš res gnat da kam gre. Temu primerna je tudi poraba. 1.8 ima tolk malo navora, da ga avtocestni klanci ob malo naloženem avtu že kr matrajo. Za moje pojme je tudi preglasen. Dizel je pa pravo nasprotje :)
Prvo pa se moraš uprašat zakaj boš rabil avto. Kot ti je napisal dvorjan, dizla za od gostilne do gostilne ne rabiš. Ubistvu ga je škoda. Motor rabi nekaj časa več da se ogreje, hladnega pa ni dobro v obrate nabijat. Moj Accord rabi pozimi približno 10 km po regionalki da se začne temperatura dvigovat. Torej za take relacije rajši bencinca. Za daljše relacije je pa ta dizel super. Malo kuri in dosti hiter se lahko pelješ. Ni treba nič segat po menjalniku :)
Honda accord ictdi, 07
Toyota RAV4 2,2 D-4D 4WD exe, 07
Nissan 370Z Limited edition 2013
Uporabniški avatar
tref
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2007 23:41
Kraj: Velenje-Lj-Sežana

OdgovorNapisal/-a pito » 20 dec 2009 18:39

Dizel pospešek 8.6 končna 205, benc. 8.9 končna 205 - približno, sem mal pozabu podatke. Benc. je nepremičnina, če ga voziš kot dizla, drugače ni bistvene razlike. Navor se pozna če jih je več v avtu, takrat dizel zmaga, pa tud lažje je prehitevat. Pri benc. moraš bit skoz prpravljen in ga met v obratih, drugač je tema. Ma pa benc. eno veliko prednost in sicer ovinki, tam je avto pravi gokart, izjemno lahek nos in je vodljiv bolj kot dizel, sploh v mokrem, kjer pri zaviranju pri dizlu, rata rit čist lahka in nos izjemno težak, pa zvok je tud čist drug okol blokade, solidno renči.

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=25734

Ocena avtomagazina Civic 1.8 type S_ Učbeniški primerek avtomobila, ki je narejen za uživanje v vožnji, družinsko življenje pa zaradi tega ni prikrajšano. Bi raje dizla z več navora? Če hočete pravo Hondo …

Da ne bo kdo mislu, da kritiziram dizla, sploh ne - je super avto, sam oba mata svoje pluse in minuse, tko da se boš mogu sam odločit. Sodelavc je probu oba in bil totalno razočaran nad benc. no pol sem ga parkrat pelu in sva probala drug proti drugim z njegovim dizlom - passat 1.9 TDi -130 KM, in kolegovim 2,0 Tdi 140 KM na avtobahnu od 80 - 200 km/h in so razlike zanemarljive, občutki pa čist drugačni v obeh avtih. Je mislu, da me bo pustu zadi za šalo.
Impreza Sti
Uporabniški avatar
pito
Uporabnik
 
Pridružen: 28 avg 2002 15:36

OdgovorNapisal/-a dvorjan » 20 dec 2009 19:37

@pito:
Da bo Civic dosegal tovarniske podatke, mora vseskozi zvizgati na 7000rpm. Tam pa je vse prej kot uporabniku prijazen. Glede vsakdanje voznje je dizel v taaaakooooo veliiikiiiii prednosti zaradi svoje proznosti, da ni za povedat.

Sicer pa smo cloveku ze predlagali naj pelje oba avta, se bo na lastno ritnico preprical, kateri mu bolj "sedi". =)

Ce bi bila dilema 1.8 benc, 1.7 dizel, bi se se pregovarjali, ampak ker je 2.2 i-CTDi pa te dileme, vsaj pri meni, sploh ni.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!
Uporabniški avatar
dvorjan
Uporabnik
 
Pridružen: 08 avg 2009 16:54
Kraj: Polarna Primorska

OdgovorNapisal/-a prl3k » 20 dec 2009 20:34

dvorjan je napisal/-a:@pito:
Da bo Civic dosegal tovarniske podatke, mora vseskozi zvizgati na 7000rpm. Tam pa je vse prej kot uporabniku prijazen. Glede vsakdanje voznje je dizel v taaaakooooo veliiikiiiii prednosti zaradi svoje proznosti, da ni za povedat.


No to povsem ne drži. Eni ga radi tišijo na velikih obratih, kar pri dizlu odpade. Da ne govorimo o zvoku, ma bancinc ziher bolši zvok ko dizl.
Pa kot je že blo rečeno, dizl ni za kratke razdalje.

in kot ježe blo više povedano, odvisno od okusa, tak najbolše da sprobaš.
videno, kupljeno ;)
Lp prl3k

EJ9 daily :D
EG5 weekend car :D
*EK3 Stay in familiy
*EG4 sold
*ED6 retired :|
*EG4 R.I.P.

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=22968
Uporabniški avatar
prl3k
Uporabnik
 
Pridružen: 05 dec 2009 16:13

OdgovorNapisal/-a yogo » 20 dec 2009 21:42

enostavno.... če na leto ne prevoziš več kot 25.000km je izbira na strani bencinarja... drugače pa traktor
Yogo
Uporabniški avatar
yogo
Uporabnik
 
Pridružen: 18 jul 2003 19:37
Kraj: Na soncni strani alp

OdgovorNapisal/-a Bostrom » 20 dec 2009 21:48

Se strinjam z Yogom.
Accord 2.0 sport
HR-V 1.6 sport
T-MAX 530
GSX-R 1000 K6
Uporabniški avatar
Bostrom
Uporabnik
 
Pridružen: 04 avg 2006 22:04
Kraj: Kraška država

OdgovorNapisal/-a tref » 20 dec 2009 22:35

Sej to je vse res kar se tiče letne kilometrine, ampak naprimer js nisem gledal nato kolk km bom naredil na leto. Hondin dizel mi je ušeč in se res lepo pelje, poleg tega je pa še izredno tih. To vse je pri meni zadostovalo da sem se odločil za dizla. In tudi pri civicu bi takoj vzel dizla neglede na letno kilometrino. Po mestu se pa tut ne vozim dost. Je treba tut mal peš jit :)
Honda accord ictdi, 07
Toyota RAV4 2,2 D-4D 4WD exe, 07
Nissan 370Z Limited edition 2013
Uporabniški avatar
tref
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2007 23:41
Kraj: Velenje-Lj-Sežana

OdgovorNapisal/-a tref » 20 dec 2009 22:40

pito je napisal/-a:no pol sem ga parkrat pelu in sva probala drug proti drugim z njegovim dizlom - passat 1.9 TDi -130 KM, in kolegovim 2,0 Tdi 140 KM na avtobahnu od 80 - 200 km/h in so razlike zanemarljive, občutki pa čist drugačni v obeh avtih. Je mislu, da me bo pustu zadi za šalo.


Če prav zastopim ste šli tekmovat ti z civicom 1.8 in tvoja kolega z 130 in 140 konjskim passatovim dizlom. Kakšni so bili rezultati?
Honda accord ictdi, 07
Toyota RAV4 2,2 D-4D 4WD exe, 07
Nissan 370Z Limited edition 2013
Uporabniški avatar
tref
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2007 23:41
Kraj: Velenje-Lj-Sežana

OdgovorNapisal/-a G-4S » 20 dec 2009 22:41

Še najbolje je Pito napisal. Sam si lastim 1.8 Type-S in avto daleč od tega, da bi bil len. Imam občutek, da je zadnja leta popularen trend v slo., da dizli pa blazno letijo in nič ne trošijo. V tistem omejenem območju vrtljajev res bolj "lima" kot bencinar, ima pa bencinar precej bolj zvezne krivulje tako navora, kot moči skozi celotno območje vrtljajev. Tako da glede na t.i. ljudski "butt dyno" dizel res bolj "leti", ampak na papirju in v praksi... no saj je že pito napisal :wink: Glede lege pa ni kaj debatirat. 150kg težji dizel nima kaj praskat proti bencinarju :wink:

Daleč od tega, da bi bil dizel slab, ampak bencinar zaostaja kvečjemu v max. navoru, ki ga dizel ponuja v nekem omejenem območju vrtljajev. Pa benicnar je glasnejš, kot je že nekdo napisal, ampak mene to ne moti, ker ima dober zvok. Imam pa občutek, da je namenoma tako (kao športna nota). Če bi hoteli, da se ga manj sliši, bi ga bolj izolirali, kot so dizla.

Oba motorja sta dobra, sam bi pa izbiral glede na kriterij prevoženih km, kot je yogo napisal. Če delaš relacije do 10km o dizlu sploh ne razmišljaj, ker boš imel na dolgi rok več stroškov, kot pri bencinarju zaradi njegove večje porabe.
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a pito » 20 dec 2009 23:22

tref je napisal/-a:
pito je napisal/-a:no pol sem ga parkrat pelu in sva probala drug proti drugim z njegovim dizlom - passat 1.9 TDi -130 KM, in kolegovim 2,0 Tdi 140 KM na avtobahnu od 80 - 200 km/h in so razlike zanemarljive, občutki pa čist drugačni v obeh avtih. Je mislu, da me bo pustu zadi za šalo.


Če prav zastopim ste šli tekmovat ti z civicom 1.8 in tvoja kolega z 130 in 140 konjskim passatovim dizlom. Kakšni so bili rezultati?


Še teb odgovorim in pol se umaknem iz teme, ker se bojim da bo še ena od tistih dizel-bencinar debat. V obeh primerih je bil passat variant - karavan, pospešvala sva nekje pri 80 do 200, vozila pa malo vzporedno malo malo en za drugim - zaradi prometa ni šlo drugače, ampak to je na avtobahnu itak real life. 130 KM dizlu sem začel uhajat od 140 km/h dalje, ampak zlo počas, vendar čedalje bolj - ni blo pa neke hude razlike, pri 140 KM passatu pa sva bila skoz tam tam, on pred mano ali obratno noben ni ušel naprej. Ampak to sploh ni važno, fora je sam v tem, da me je skoz prcal, da nimam šans. Takega mnenja je bil namreč po testni vožnji z civicom - obema. No tudi po tem testu ni spremenil mnenja, še zmeraj bi raje imel civica dizla, ampak zame je pa reku, da mi bolj paše benc. ker bolj uživam v vožnji po ovinkih, vrtenju v visoke obraze, zvoku...., pač vsakemu svoje. G-force, ni samo razlika v teži 150 kg, ampak tudi in predvsem v razporeditvi. :wink:
Impreza Sti
Uporabniški avatar
pito
Uporabnik
 
Pridružen: 28 avg 2002 15:36

OdgovorNapisal/-a tref » 20 dec 2009 23:56

Nič se ti ni treba umikat iz te teme. Sej nočem zanetit vojne med dizli in bencinci :) Tk sem uprašal ker me zanimajo take stvari. Od 0-100 bi mogu 140 konjskega passata kr dober nest. Ampak zanimalo me je to ker ste šli od 80 pa naprej
Honda accord ictdi, 07
Toyota RAV4 2,2 D-4D 4WD exe, 07
Nissan 370Z Limited edition 2013
Uporabniški avatar
tref
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2007 23:41
Kraj: Velenje-Lj-Sežana

OdgovorNapisal/-a G-4S » 21 dec 2009 00:10

pito je napisal/-a:G-force, ni samo razlika v teži 150 kg, ampak tudi in predvsem v razporeditvi. :wink:


Nedvomno. Jaz sem v bistvu hotel povedat, da je večidel teh 150kg ravno v prednjem delu avta, kar sovpada s tvojim delom posta, kjer razlagaš o legi.
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a petronas » 21 dec 2009 01:51

dvorjan je napisal/-a:@pito:
Da bo Civic dosegal tovarniske podatke, mora vseskozi zvizgati na 7000rpm.


nekateri res zivite v oblakih.

vsak avto bo najbolje pospeseval ob polnem priganjanju do najvisjih obratov. Ravnotako je dizel do 2000 zalost, in ce zelis iz njega izitisnit kaj pametnega ga moras stalno drzat v obmocju kjer je turbina v pogonu torej od 2000-4000+.

Razlika je samo ta da je diesel turbo in se v srednjih obratih za malenkost bolj oz prej "vstane".
---===::: You’re a very good driver, except for the fact that you drive like shit! :::===---
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a Primoz » 21 dec 2009 15:14

tref je napisal/-a:Mene 1.8 ni prepričal. Avto moraš res gnat da kam gre. Temu primerna je tudi poraba. 1.8 ima tolk malo navora, da ga avtocestni klanci ob malo naloženem avtu že kr matrajo. Za moje pojme je tudi preglasen. Dizel je pa pravo nasprotje :)
Prvo pa se moraš uprašat zakaj boš rabil avto. Kot ti je napisal dvorjan, dizla za od gostilne do gostilne ne rabiš. Ubistvu ga je škoda. Motor rabi nekaj časa več da se ogreje, hladnega pa ni dobro v obrate nabijat. Moj Accord rabi pozimi približno 10 km po regionalki da se začne temperatura dvigovat. Torej za take relacije rajši bencinca. Za daljše relacije je pa ta dizel super. Malo kuri in dosti hiter se lahko pelješ. Ni treba nič segat po menjalniku :)


Jaz s s temle strinjam. Bi dodal še to, da mogoče tisti ki ste stari nekje od 20-30 vam bo zvočna kulisa 1.8 mogoče prebavljiva (zvok meni niti ni bogve kaj), tisti ki smo 30+ in se nam več ne da tolk v visoke žgat in prestavljat in poslušat dretja motorja je pa 2.2 boljša izbira.

Jaz sem pač rabil drugi rahlo družinski avto za manjši obseg letnih kilometrov pa sem potem z 1.8 TSI dobil vse našteto (navor, pospeške, tih motor, solidno ekonomijo...) pa še kaj zraven. Ampak to je že druga zgodba, da ne spreminjam teme.
Uporabniški avatar
Primoz
Uporabnik
 
Pridružen: 07 jun 2005 11:54

OdgovorNapisal/-a honda.ctdi » 21 dec 2009 15:37

Še moj prispevek...ko sem kupoval civica (na začetku letošnjega leta), sem sprva iskal samo dizla, ker sem nameraval kupit rabljenega. Ko pa sem ugotovil, da so razlike med novimi in rabljenimi zanemarljive oz. so rabljene prodajali celo dražje kot sem dobil novega, sem pa začel gledat izključno bencinarja. Na leto ne bom delal več kot cca.26.000 km, vsakodnevno se pa v službo vozim po regionalni cesti Ptuj-MB (cca. 27km).

Sem pa testiral tako dizla kot bencinarja. Moram rečt, da sem na začetku imel občutek, da je dizl proti bencinarju raketa! Potem, ko pa sem kupil bencinarja in ga malo boljše spoznal, pa sem prišel do drugega zaključka! :P Bencinar je v bistvu lahko povsem normalen avto za vsakdanjo vožnjo, katerega poraba je lahko zelo majhna..lahko pa se spremeni v dokaj poskočnega konjiča, ki že nudi nekaj adrenalinskih užitkov! :P
In takšen mešani ciklus lahko prinese zelo ugodno porabo - konkretno...prvih 10.000 km - 7,1; drugih 10.000 - 6,9 l/100km po računalniku..ocenjujem, da laže nekje od 0,3 do max. 0,6 na tank. Kot sem rekel vsakodnevna relacija Ptuj-MB je ob normalni vožnji večinoma v 5. ali 6. predstavi z občasnimi prehitevanji poraba od cca. 5,3 - 6 l...z res lepo vožnjo pa lahko tudi pod 5 litrov! Tako da je ta kompromis med normalno vsakodnevno vožnjo in občasnimi "izleti" do blokade za mene zelo ugoden! :wink:

Malo me sicer moti glasnost motorja..bi lahko bil boljši zvok..ampak to je stvar okusa. Torej pileluka, odvisno za kaj boš avto rabil! Sprobaj oba..in odločitev je samo na tebi! :D

lp
Honda CR-V 2.2i DTEC exe B '11
Honda Civic 1.8 sport '09 - ex
Uporabniški avatar
honda.ctdi
Uporabnik
 
Pridružen: 18 nov 2008 10:58
Kraj: Štajerska

OdgovorNapisal/-a jack_p » 21 dec 2009 16:30

Jaz imam pri dizlih samo en pomislek in to je mraz. Vsako leto - sploh odkar imamo globalno segrevanje in so zime bolj mrzle :) vidim kje kakšne reveže, ki jih dizel pusti na cedilu...
Drugače pa je bilo že vse povedano.
Pri dizlu imaš malo boljši občutek, ko pritisneš na gas (čeprav v resnici pospeški niso nič kaj dosti boljši, ampak občutek je zelo pomemben - vsaj meni), ima pa slabšo lego, dim & smrad iz auspuha itd.
Bencinar je pa cenejši, boljša lega in obnašanje v ovinkih, je pa v 90% realne uporabe (obrati pod 4000 RPM) manj poskočen od dizla.

Najbolj pomembno je pa oba sprobat ter se odločit, kaj ti bolj paše.
Uporabniški avatar
jack_p
Uporabnik
 
Pridružen: 20 avg 2004 10:29

OdgovorNapisal/-a zaho » 21 dec 2009 18:03

sicer je grški del foruma, ampak nekaj se le da prebrat

http://www.civinfo.com/forum/greece/15886-civic-1-8-vs.html
Uporabniški avatar
zaho
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jul 2003 23:02
Kraj: MB-Rodvajn

OdgovorNapisal/-a Vrtelo Letelo :) » 21 dec 2009 20:46

Bencinar definitivno. Sem vozil takega ko sva ga z mojo imela na testu za dva dni, pa verjamem da ti da dizle kar se tiče pospeševanja bolj občutek da leti, pa kljub temu da dizla nisem probal ga nebi mel, nafta je za v traktor in polje, bencin=adrenalin.

Drugač pa vse je bilo že lepo povedano 8)
Za povečanje penisa si preprosto kupite BMW in problem je rešen.Pred uporabo se posvetujte z forumskim pametnjakovičem ali pri uporabniku.
Uporabniški avatar
Vrtelo Letelo :)
Uporabnik
 
Pridružen: 08 mar 2005 17:12
Kraj: med oblaki

Naslednja

Vrni se na Splošno

Kdo je prisoten

Po forumu brska: tinche in 1 gost