Stran 1 od 2

3. Avtoslalom Šempeter, 5.7.2009

OdgovorObjavljeno: 18 jun 2009 16:03
Napisal/-a schkorc
Slika

Več informacij v kratkem.

LP, Primož

OdgovorObjavljeno: 22 jun 2009 00:40
Napisal/-a frido
Slika

Pozdravljeni ljubitelji avtoslaloma!

Kar nekaj časa je minilo od zadnje dirke v Šempetru. Če smo vas vse navdušence s tem malce razočarali, se bomo pa tokrat toliko bolj potrudili in poskusili nekako odkupiti. Glavna novost tokratne, že tretje izvedbe, je spremenjena proga. Konfiguracija zavojev ter postavitev kegljev sta sicer ostali enaki, spremenili pa smo postavitev štarta in cilja. Tokrat sta (prvič na meni znanih dirkah v Sloveniji) štart in cilj ločena, kar nam bo omogočalo, da bosta na tekmovalni progi hkrati dve vozili. S tem bomo pridobili na času - posledično bo vožnja daljša za en krog, ter seveda na atraktivnosti za same gledalce ob progi.

Štartnina znaša 30 € v predprijavi in 60 € na dan tekmovanja. Predprijave bomo sprejemali do (vključno) 1. 7. 2009. Navodila za pravilno predprijavo najdete na prijavnici. Od vsake štartnine bomo namenili 2 € za projekt "Še vedno vozim - vendar ne hodim" Društva paraplegikov JZ Štajerske za ozaveščanje javnosti o večji varnosti v cestnem prometu.

Novost bo tudi simbolična vstopnina 2 € za gledalce, ki bo prav tako v celoti namenjena za omenjeni projekt. Vsi, ki želite in ki lahko, pa z donacijo na TRR Društva paraplegikov JZ Štajerske odprt pri Banki Celje: 06000-0042940647 (namen: donacija VOZIM) podprite projekt in prispevajte k zmanjšanju prometnih nesreč - www.vozim.si.

Vse ostale informacije najdete na www.amd-sempeter.si.

OdgovorObjavljeno: 01 jul 2009 08:51
Napisal/-a schkorc
Zaradi dogovorov z AŠ2005 je prišlo do zamude s pravilnikom, ki je sedaj objavljen SPLOŠNI PRAVILNIK in TEHNIČNI PRAVILNIK.

Na hitro naj omenim, da je čelada obvezna, prav tako je med vožnjo obvezna uporaba oblačil z dolgimi rokavi in hlačami. Če kateri izmed tekmovalcev ne bo imel čelade, bomo organizatorji imeli kakšno viška za posojo.

Obenem lahko objavim še trenutno listo prijavljenih:

Slika

Predvidena časovnica tekmovanja:

7:00 - verifikacija in tehnični pregled vozil
9:00 - trening
12:00 - 1. tekmovalna vožnja
15:00 - 2. tekmovalna vožnja
18:00 - podelitev priznanj

Za vse, ki se bi še želeli prijavit je uradno danes zadnji dan, kar pa ne pomeni, da se kasneje ne bo dalo prijavit.

LP, Primož

OdgovorObjavljeno: 07 jul 2009 09:21
Napisal/-a schkorc
Prvouvrščeni Emir Ribič:
Slika

Drugouvrščeni Janko Medved:
Slika

Tretjeuvrščeni moja malenkost :) Primož Škorjanc:
Slika

(Foto: Simon Omahen)

Več fotografij je mogoče videti: TUKAJ ali [url=http://cid-1320a4e7ffec1ae7.skydrive.live.com/browse.aspx/3.%20Avtoslalom%20Šempeter%205.7.2009]TUKAJ[/url] oziroma kmalu tudi na naši spletni strani

Rezultati:
prva vožnja generalno

druga vožnja generalno

skupna generalna uvrstitev

LP, Primož

OdgovorObjavljeno: 07 jul 2009 11:46
Napisal/-a petronas
Nikjer besede o absolutno najhitrejsem Draganu Gajicu ?

OdgovorObjavljeno: 07 jul 2009 12:16
Napisal/-a schkorc
petronas je napisal/-a:Nikjer besede o absolutno najhitrejsem Draganu Gajicu ?

Nikjer ni omenjen Dragan, ker ne vem kaj bi napisal... Absolutno najhitrejši? Res je, osebno se popolnoma strinjam, mislim da je daleč najhitrejši in je s svojim avtomobilom skoraj svetlobna leta pred ostalimi, 3 sekunde pred vsemi res ni malo, no saj je tudi na ostalih dirkah pokazal, da zadevo res obvlada...

Glede Dragana po njegovi vožnji nisem vedel zakaj se sploh gre... Zdi se mi ful brezveze, da se je tako naredilo kot se je. Zadeva je bila takšna, da naše ure enostavno niso merile časa (da se je to že prej zgodilo mi ni poznano), kaj je bil vzrok ne vem, ali je Dragan prehitro štartal, ali je bila napaka v celicah, ali v štarterju ne vem in niti ni tako zelo pomembno. Pač čas se ni meril in zato se je poskusilo Dragana ustavit, prvo po ozvočenju (kar je prej pri kakšnemu vozniku bilo dovolj, da se je ustavil) potem s sodniki in mahanjem, ker ni bilo odziva in Dragan še ni bil v zadnjem krogu, se je nekdo (verjetno glavni sodnik) odločil, da se mu pomaha z rdečo zastavo in se ga tako ustavi. Na sestanku voznikov je bilo povedano, kaj katera zastava pomeni (bile so samo rumena za opozorilo na nevarnost in rdeča za takojšno ustavitev). Dragan se po vsaj petih prevoženih rdečih zastavah ni ustavil in odpeljal vožnjo do konca (če bi se ustavil bi vožnjo še enkrat odpeljal z ogretimi gumami). Zato se je žirija odločila da ga diskvalificira. Ne vem res je izpadlo nerodno, sploh ker smo v dobrih odnosih z Draganom, ampak kaj če bi na progo pobegnil recimo kak otrok in se Dragan kljub opozorilu ne bi ustavil?... Upam da Dragan ne bo zameril in da bo zadevo prespal in videl, da odločitev ni bila napačna.... Res mogoče ne bi bilo potrebno uporabiti rdečih zastav, ampak, če so se uporabile jih je potrebno upoštevati! Če bi mu zastave oprostili bi mi izpadli neresni, češ da nismo objektivni in, da znancem spregledamo napake.

....

Drugače pa upam, da vam je bilo všeč in da se še vidimo.

BTW: Civic leti in poje odlično.

LP, Primož

OdgovorObjavljeno: 08 jul 2009 22:59
Napisal/-a petronas
No ker vbistvu razen na to cudno dogodivscino nimam pripomb, prvic da je slalom bil speljan tekoce, 60 avtomobilov skozi za manj kot 1 uro in pol, bom moral napisat nekaj stvari ki jih enostavno kot udelezenec nisem mogel dojet:

Ko starter dvigne startno zastavo, stopi na stran in rece: "Gremo" , bi verjetno vsak od nas štartal ! Toliko o prezgodnjem štartu.
Imam posnetek Draganove finalne vožnje na kameri, kjer se vse lepo vidi ...
In ce si pogledas, ugotovis, da nic prej, kot v ZADNJEM OVINKU DRUGEGA KROGA komentator ugotovi, da ura "ne dela" in ko Dragan zacne ZADNJI KROG ga zacne po mikrofonu opozarjati naj ustavi (sprva je delovalo kot kaksna sala) ! Torej, zakaj sele med zadnjim ovinkom drugega in prvim tretjega kroga casomerilec ugotovi, da ura ne dela? Ali se je ravno takrat ura "cudezno" ustavila? Zarota? :D
S celado na glavi v mojem avtu ne slisim sovoznika, kako bi potem slisal komentatorja po mikrofonu "od zunaj?
Mocno dvomim, da je v notranjosti Draganovega avta kaj tisje - prej obratno (ITB in nobenih oblog).
Omenil si organizatorjevo resnost. Hmm... Dragana so sodniki poskusali ustaviti na zelo NEprofesionalen način. Torej:
Trije sodniki so mahali z rdečo zastavo(en je mahal z ovito, drugemu je zletela iz stila) v sredini ovinka, eden pa na vhodu v sikano !
Na vseh resnih dirkah (F1, Indy, KHD, GHD, ...) sodniki opozarjajo voznike na nevarnosti na dobro vidnih mestih, kot so ravnine, pred ovinkom, itd. ;-)
Ali jih je Dragan videl in zakaj ni ustavil ve samo on sam. Po ogledu posnetka boš ugotovil tudi cas njegove voznje. (seveda je le-ta neuraden)
Mogoce je ravno v tej njegovi osredotocenosti na potek proge in stožcev skrivnost njegove hitrosti.
Malo sale: Ce bi vozil tako "pocasi kot ostali", bi imel cas gledati okoli, mogoce se pisati sms po mobitelu med obracanjem volana :-)
Kljub prevoženi ciljni crti(na katero so se zgovarjali po lastni napaki zaradi casomerilcev) in pribitku 10 sek bi si privozil 2. ali 3. mesto.

Glede na to, da v casu ko ste ugotovili, da ure ne merijo, na stezi ni bilo nikogar drugega in s tem tudi nobene nevarnosti na stezi, bi ga bi ga lahko poskusili upocasniti z RUMENIMI zastavami, nakar nebi sledila diskvalifikacija, pac pa ponovitev voznje! Zato menim, da ste ravnali krivicno, oziroma nekorektno...

Ali je"bolela" ta hitrost in ste na Avtomanijo poslali napacne podatke, pa ve tudi le avtor clanka.

Zal te stvari ne gredo iz glave, zadnji avto, zadnji krog - casomerilec zataji, nato pa skupinsko nazdravljanje dolocenih osebkov skupaj za sankom. A vseeno je to ljubiteljski amaterski (motor)sport.

Skratka iz mojega vidika, ena velika skoda.

OdgovorObjavljeno: 08 jul 2009 23:20
Napisal/-a frido
Težava s časom je nastala, ko je Ribič prišel v cilj in se čas ni ustavil samo njemu ampak tudi Draganu. Avta na progi nikakor ne ustavljaš z rumenimi zastavami. In res je, da so dirke F1, Indy, KHD, GHD ipd., ki jih primerjaš, organizirane na popolnoma drugačni ravni in zato sploh niso primerljive. Dejstvo pa je, da je Dragan prevozil (po tvojem štetju) 3 rdeče zastave. In na dirki je to enako, kot bi na cesti peljal čez tri rdeče semaforje. Če te policaj vidi, pač ne moreš pričakovati, da te ne bo kaznoval.

Meni osebno je zelo žal, da je do zapleta prišlo. Če pa realno pogledamo na vso zadevo, pa je dejstvo, da Gajič v Sloveniji na avtoslalomih nima konkurence ob normalnih okoliščinah bi bila njegova zadnja vožnja samo formalna potrditev tega. Razlika med njim in Ribičem v prvi vožnji je znašala cca. 3 sekunde. In to je realnost, ki si je marsikdo pri nas ni pripravljen priznati.

OdgovorObjavljeno: 09 jul 2009 00:10
Napisal/-a petronas
1. Torej je Ribicev prihod v cilj ustavil vse casomerilce. Ok, se zgodi. Zakaj se caka vec kot pol kroga? Vsak clovek zadolzen za casomerilce bo za vsakega preveril ali je prekinitev celice sprozila/ustavila stetje.

2. Prevozene rdece zastave. Po pravilih "semaforjev" je to prekrsek, po nekaksnih drugih "pravilih" pa je to zelo cudna zadeva, ko enkrat vozis (vsaj po obcutku) prvemu mestu naproti (sam in zadnji na stezi) pa deluje zelo nenavadno. Osebno tudi verjamem Dragu, da bi pomislil da gre za neko euforijo ces da se gre za nek zadnji krog pred ciljem. Anyway. Clovek ni zanalasc vozil cez "rdeco".

Meni osebno je zelo žal, da je do zapleta prišlo. Če pa realno pogledamo na vso zadevo, pa je dejstvo, da Gajič v Sloveniji na avtoslalomih nima konkurence ob normalnih okoliščinah bi bila njegova zadnja vožnja samo formalna potrditev tega. Razlika med njim in Ribičem v prvi vožnji je znašala cca. 3 sekunde. In to je realnost, ki si je marsikdo pri nas ni pripravljen priznati.


:D

To pa zdaj tako zveni, kot da mu ne privoscite zmag(e). Nekaj v stilu "ne vozi slalome ker si prehiter in bos diskfalificiran" :twisted:

OdgovorObjavljeno: 09 jul 2009 06:57
Napisal/-a mloncar
Petronas.. ..tukaj pa malo v temo brcaš. Lahko zatrdim, da smo vsi člani AMD Šempeter v zelo dobrih odnosih z Draganom in tvoja misel o zaroti je povsem neutemeljena. Dragan je res daleč najhitrejši in mu zmage zelo privoščim.

OdgovorObjavljeno: 09 jul 2009 07:50
Napisal/-a petronas
misljeno je bilo v sali.

OdgovorObjavljeno: 11 jul 2009 21:15
Napisal/-a petronas
Oblubljen video posnetek celotne voznje:

http://www.youtube.com/watch?v=oZ8L72nKMSs

Ce vi temu pravite rdece zastave? Z rdeco zastavo se stopi skoraj na progo in maha kot zmesan, ce smo ze pri zastavah.(Video minuta 2:08, 2:14) "Hej dragan ustav se??!!" :D

Ce rocno stopam voznjo skozi posnetek je cca 2:17-2:18 :twisted:

OdgovorObjavljeno: 11 jul 2009 21:53
Napisal/-a tommy_22
petronas je napisal/-a:Oblubljen video posnetek celotne voznje:

http://www.youtube.com/watch?v=oZ8L72nKMSs

Ce vi temu pravite rdece zastave? Z rdeco zastavo se stopi skoraj na progo in maha kot zmesan, ce smo ze pri zastavah.(Video minuta 2:08, 2:14) "Hej dragan ustav se??!!" :D

Ce rocno stopam voznjo skozi posnetek je cca 2:17-2:18 :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

OdgovorObjavljeno: 11 jul 2009 22:14
Napisal/-a UrosS
čeprov je opl, mi je bil najljubši N/A avto, turbak pa valda MR2 8)

OdgovorObjavljeno: 12 jul 2009 00:44
Napisal/-a Kratos
Kdo je vozu CTR? Letos mi je bil ta slalom zlo ušeč. Čestitke usem, ki so dirkal!

OdgovorObjavljeno: 14 jul 2009 16:00
Napisal/-a schkorc
Vidim, da gredo nekaterim bedarije po glavi.

Pa da bo bedarij še več:
Slika

Več informacij v kratkem v novi temi.

LP, Primož

OdgovorObjavljeno: 14 jul 2009 16:26
Napisal/-a G-4S
Da ne bodo neumnosti, malce forum tutoriala:

- slikce v podpisu, na tem forumu niso dovoljene

- dogodek pa lahko objaviš pod KOLEDAR DOGODKOV.

:wink:

OdgovorObjavljeno: 14 jul 2009 16:38
Napisal/-a schkorc
G-4S je napisal/-a:- slikce v podpisu, na tem forumu niso dovoljene

Urejeno. Podpis sem prvič in zadnjič urejal ob registraciji, ker ne spremljam foruma stalno nisem vedel za spremembe.

G-4S je napisal/-a:- dogodek pa lahko objaviš pod KOLEDAR DOGODKOV.
:wink:

Lahko pomeni: lahko (tudi) ali moram?

LP, Primož

OdgovorObjavljeno: 14 jul 2009 16:49
Napisal/-a G-4S
1. Kul, ni panike :wink:

2. Ja načeloma je zaželjeno, da se prihajajoče dogodke v zvezi z avtomobilizmom objavlja pod KOLEDAR, da je vse na enem mestu in da imajo uporabniki pregled nad dogodki, ki se dogajajo pri nas in v tujini :wink:

OdgovorObjavljeno: 22 jul 2009 14:54
Napisal/-a schkorc
v razmislek, povsem OT :):
Sem šel za lastno veselje iskati NOVA pravila za ta forum :)... in ni čudnega, da se jih nisem držal :). Našel sem jih recimo v podforumu galerija -> slike in v peskovnik -> ostalo -> nova pravila ??? Ne vem ali sem jst kje zgrešil in bil površen, ampak ponavadi se pravila objavijo vsaj v prvem delu foruma, če pa kdo misli, da bo vsak prebral vsa sticky pravila v vseh podforumih pa vsa čast :D.

Videl sem tudi, da ste združili foruma Motosport in Drag racing zaradi premalega obiska posameznih forumov. Za dogodke, ki jih objavljam v podforumu motošport pa sem dobil napotek: "načeloma je zaželjeno, da se prihajajoče dogodke v zvezi z avtomobilizmom objavlja pod KOLEDAR, da je vse na enem mestu in da imajo uporabniki pregled nad dogodki, ki se dogajajo pri nas in v tujini". Še vedno ne vem ali je mišljeno, da se potem teme odpira v obeh podforumih, ali samo v enem in katerem?.... Ali ne bi bilo lažje imeti 1 podforum recimo poimenovan "dogodki, srečanja, tekmovanja,..."?


Da ne bom samo težil, pa še nekaj video utrinkov iz tega avtoslaloma: TUKAJ
(v kratkem bo verjetno na voljo tudi na naši spletni strani za download)

Hkrati pa z novo temo (v sosednjem podforumu :D) vabljeni na 4. Avtoslalom Šempeter, 27.9.2009

LP, Primož