No da še jaz predstavim svojo ljubezen. Sej vem da ni Honda pa vseeno. =)
Zakaj in kako se je vse skupaj začelo ne bom razlagal... bilo pa je leta 2007 pozimi, ko sem dobil priložnost uvozit avto iz Japonske. Tako sem se iz meni znanih razlogov =) odločil za Mazdo Rx7 serije V. Omenjena serija je bila delana od 1999 dalje in je bila na nek način nova Mazda Rx7. Razen nekoliko spremenjenega videza je bil narejen tudi poseg na motorju oziroma moči, ter hlajenju. Zaradi spremenjenega sprednjega dela je bilo hlajenje bolj učinkovito, serijsko so dodali še dva oljna hladilnika in zato so se pri Mazdi odločili povečat samo moč motorja oziroma posodobiti turbine. Tako so moč dvignili na uradnih 280KM pri 0.7bar. No to bi bilo na kratko o samem modelu... Seveda brez pomoči določenih ljudi, ki se ukvarjajo z uvozom japonskih vozil v Evropo na mesečni bazi (ne niso is SLO) se najverjetneje ne bi odločil za takšno potezo. Na koncu koncev ni bilo to malo denarja. =)
No v decembru 2007, ko sem zbral denar se je začelo iskanje avta na Japonskem. Seveda so tukaj veze na Japonskem bile odločilne. Avtomobili se tam prodajajo preko dražb. Tako je ko se je vedelo da bo bil na kakšni dražbi primeren avto (letnik, spec, barva, itd.), se je šel pogledat le-te če so v redu. Po feedbacku ali je avto v redu, si se odločil ali se boš udeležil dražbe in koliko je najvišja cena za katero si še pripravljen kupit avto. Seveda jaz sem imel srečo in sem že kar prvega dobil. =) No moram reči, da so Japonci čisto drugi narod glede avtomobilov. Ko gre avto na dražbo se avto oceni od 0 do 5 in pa oznaka R (ki pomeni, da je bil avto zaleten in popravljen) ter popiše vse od lepotnih napak do predelav, itd.. No moj avto je imel oceno 4 kar je že zelo dobro, imel je par udrtin po vratih od drugih avtov ampak to me ni motilo. Seveda ko se je avto prevzel se je šlo z njim na servis, kjer so avto še temeljito pregledali in se je vse skupaj evidentiralo s slikami.





No tukaj avto čaka na kontejner in ladjo (februar 2008).



Ko je šla Mazda končno na ladjo in proti Evropi mi je v ozadju vedno donelo.... kaj če se ladja potopi. Ja tudi to se dogaja. =) No avto je prišel uspešno v Evropo nekje aprila 2008, natančneje na Švedsko, kjer se je homologiral in kjer so se uredili vsi potrebni dokumenti. Po tem postopku sem konec junija 2008 šel avto iskat in se uspešno pripeljal domov v Slovenijo. =)



Seveda naša birokracija zna biti tudi zanimiva... po ureditvi vseh papirjev za DMV in drugih malenkosti je prišla že zima in sem zato homologacijo in registracijo prestavil na naslednje leto. No ko ni bilo potrebno več imet zimskih gum sem se končno odpeljal avto homologirat. To je še nekako šlo.. skoraj večji problem je bil naredit tehnični. =) Ja volan na desni strani... to so bili vsi pametni. =) Da to ne moreš imet pri nas, itd... na tehničnem, ja! Pa da VIN številka, ki je na avtu ni prava, itd. No z nekaj pomoči je bil avto končno na slovenskih tablicah (marec 2009).



No letos pa sem se odločil, da jo malo predelam. =) Pri tem pa sem in še bom potreboval original rezervne dele, ki jih pri nas zelo, zelo, zelo težko dobim.. cena je pa dokaj visoka. Na servisu se jim pa itak ne sanja. Avta v katalogu nimajo, kaj šele delov. =) Tako sem se spet povez s starimi prijatelji na Japonskem, ki mi grejo na roko in mi dobavijo dele zelo ugodno.
Kaj je trenutno v planu?
No narejeno je že sledeče:
- odstranjena klima
- odstranjen servo volan oziroma predelana volanska letev
- odstranjena zračna pumpa
Plani do naslednjega poletja:
- dodatni senzorji za nadzor
- zamenjava celotnega izpušnega sistema
- boost controler
- stunat elektroniko (Apexi Power FC)
Od elektronike ima že vse... samo je pred tem še potrebno postorit tisoč in eno stvar. =)
Enjoy!