Pozdrav
Moderator: Blue Angels
blabla je napisal/-a:Mal morš tud gledat na vzdrževanje če si npr.študent.Pol se bl splača ESi.Ampak boš vidu da je zelo težko najdit ohranjenga oz nerazsutga.Lahko da boš dolg cajta čaku na ta pravga.Če ti ni problem denar za vzdrževanje pol rajš VTi uzem.
Bostjancek je napisal/-a:Verjetn je za začetek še najbolj primeren LSi...![]()
Js mam sedanko ESi-ja, pa nimam kej proti njej! Oblika mi je lepša k HB, pa več prostora...
Glede motorjev: pri bencinu pomoje ni velike razlike, sam registracija...
lukach je napisal/-a:Bostjancek je napisal/-a:Verjetn je za začetek še najbolj primeren LSi...![]()
Js mam sedanko ESi-ja, pa nimam kej proti njej! Oblika mi je lepša k HB, pa več prostora...
Glede motorjev: pri bencinu pomoje ni velike razlike, sam registracija...
Cena registracije za ESIja z tehničnim pregledom in AO+ brez bonifikacije je 190.000 SIT
Za vtija pa 238.000 SIT
Razlike je 48k SIT...To pa so ene lexuske...Meni se to ne zdi velika razlika..
bato je napisal/-a:mlubej je napisal/-a:cruiser je napisal/-a:ESi je za VTi wannabe-je![]()
kaj bi rad s tem povedal??????
Lp
...verjetno to, da ko boš kupu VTi-ja boš pa NSX wannabee
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov