No ker vbistvu razen na to cudno dogodivscino nimam pripomb, prvic da je slalom bil speljan tekoce, 60 avtomobilov skozi za manj kot 1 uro in pol, bom moral napisat nekaj stvari ki jih enostavno kot udelezenec nisem mogel dojet:
Ko starter dvigne startno zastavo, stopi na stran in rece: "Gremo" , bi verjetno vsak od nas štartal ! Toliko o prezgodnjem štartu.
Imam posnetek Draganove finalne vožnje na kameri, kjer se vse lepo vidi ...
In ce si pogledas, ugotovis, da nic prej, kot v ZADNJEM OVINKU DRUGEGA KROGA komentator ugotovi, da ura "ne dela" in ko Dragan zacne ZADNJI KROG ga zacne po mikrofonu opozarjati naj ustavi (sprva je delovalo kot kaksna sala) ! Torej, zakaj sele med zadnjim ovinkom drugega in prvim tretjega kroga casomerilec ugotovi, da ura ne dela? Ali se je ravno takrat ura "cudezno" ustavila? Zarota?
S celado na glavi v mojem avtu ne slisim sovoznika, kako bi potem slisal komentatorja po mikrofonu "od zunaj?
Mocno dvomim, da je v notranjosti Draganovega avta kaj tisje - prej obratno (ITB in nobenih oblog).
Omenil si organizatorjevo resnost. Hmm... Dragana so sodniki poskusali ustaviti na zelo NEprofesionalen način. Torej:
Trije sodniki so mahali z rdečo zastavo(en je mahal z ovito, drugemu je zletela iz stila) v sredini ovinka, eden pa na vhodu v sikano !
Na vseh resnih dirkah (F1, Indy, KHD, GHD, ...) sodniki opozarjajo voznike na nevarnosti na dobro vidnih mestih, kot so ravnine, pred ovinkom, itd.
Ali jih je Dragan videl in zakaj ni ustavil ve samo on sam. Po ogledu posnetka boš ugotovil tudi cas njegove voznje. (seveda je le-ta neuraden)
Mogoce je ravno v tej njegovi osredotocenosti na potek proge in stožcev skrivnost njegove hitrosti.
Malo sale: Ce bi vozil tako "pocasi kot ostali", bi imel cas gledati okoli, mogoce se pisati sms po mobitelu med obracanjem volana
Kljub prevoženi ciljni crti(na katero so se zgovarjali po lastni napaki zaradi casomerilcev) in pribitku 10 sek bi si privozil 2. ali 3. mesto.
Glede na to, da v casu ko ste ugotovili, da ure ne merijo, na stezi ni bilo nikogar drugega in s tem tudi nobene nevarnosti na stezi, bi ga bi ga lahko poskusili upocasniti z RUMENIMI zastavami, nakar nebi sledila diskvalifikacija, pac pa ponovitev voznje! Zato menim, da ste ravnali krivicno, oziroma nekorektno...
Ali je"bolela" ta hitrost in ste na Avtomanijo poslali napacne podatke, pa ve tudi le avtor clanka.
Zal te stvari ne gredo iz glave, zadnji avto, zadnji krog - casomerilec zataji, nato pa skupinsko nazdravljanje dolocenih osebkov skupaj za sankom. A vseeno je to ljubiteljski amaterski (motor)sport.
Skratka iz mojega vidika, ena velika skoda.